Personal Branding: de Missing Link

Personal Branding en Personal branding: de Missing Link

In de eerste helft hebben studenten onder bezielende leiding van Mireille nog eens goed naar zichzelf en naar elkaar gekeken en geluisterd:

  • Hoe zie ik mezelf, wat kan ik goed, en wat wil ik?
  • Hoe zien anderen mij?
  • Hoe wil ik dat anderen mij zien?
  • Kortom: hoe ziet mijn Personal Brand er uit?

In de rust volgde een elevator pitch: tussen de begane frond en de twintigste verdieping van het erasmusgebouw verwoordden studenten in zeer korte tijd hun Personal Brand.

In de tweede helft heb ik de studenten meegenomen aan de hand van vragen als:

  • hoe wordt mijn brand (meer) zichtbaar, en vindbaar?
  • hoe kan ik Social Media daarbij inzetten?
  • hoe kan ik verschillende social media aan elkaar linken, zodat mijn brand via verschillende sociale netwerken versterkt wordt?
  • weblog met koppelingen naar sociale netwerken (social bookmarks)

Hoe blijf ik door de bomen het bos nog zien?


Bron: Mischa Coster (http://bit.ly/5NnkvR)

Hieronder staat de presentatie van de tweede helft (embedded vanuit SladeShare).

Woensdag 2 december 2009
Radboud Universiteit Nijmegen

Je kan naar dit artikel verwijzen op sociale netwerken:

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *